2013. július 1., hétfő

13.06.30. Drazsi&Mira agility

2013. 06. 30.

Drazsi & Mira agility training


Drazsival most egy ideig ez volt az utolsó edzésünk, mert most hétvégétől 3 hétig nem leszek itthon. :/
De szerintem ez egy jó "utolsó" edzés volt :P

A pálya ( by: Balanyi Erika :D :) )


[csak 22-ig nézzétek]

Kezdősöknek is így voltak kirakva az akadályok, csak nekik más volt a pálya.

Szerintem jól ment, a 19. 20. akadályok között először csak simán végigvittem (ezért volt verőnk is) , aztán Erika mutatta a dupla olaszt (utána már nem volt verőnk :P )

A 3. kör sikerült a legjobban, bár már Drazzs egy kicsit fáradt volt, de még így is jól teljesített :) <3

Mikor elkezdtünk lepakolni, még egy párszor hintáztunk és kúszóztunk.
Utána pedig szlalomoztunk és Drazsé magától végigment, nem kellett mutogatnom ^^ *-* igaz nem pattogott, de nem is vártam el tőle, hisz melege is volt meg már meg lett jócskán futtatva :]

Szóval végre teljesen elégedett vagyok egy edzéssel, Erika is megdicsért és már nem félek annyira ettől a haladó edzéstől :D :P


Mirának csak futtában tettem ki ezt a pályát, nem lett a legjobb.

Ügyes volt, jól ment a szlalom, hinta, kerültetés, minden :)
Egy helyen, a 11. 12. akadályoknál kellett (szinte) mindig javítani, mert megugrott a 11. mellett levőt is. 

Az utolsó 2 kör lett levideózva és az utána levő labdázások :)

Enjoy! :]

2013.06.30. Drazsi&Mira agility training video


Kellemes nyarat mindenkinek! :)

3 megjegyzés:

  1. Neked is :) szabad tudni hova utazol ? ;)

    VálaszTörlés
  2. köszi :) Pétfürdőre mamámhoz, aztán ha sikerül Londonba (de az csak aug. végére tervezem :] )
    Te mész valamerre? :)

    VálaszTörlés
  3. Igen.. de nem külföldre. csak itt belföldön.. balaton,sopron ilyenek.:) jó nyaralást.:)

    VálaszTörlés