2013. július 5., péntek

100.! /Slalom training [Drazsi&Mira]/

2013. 07. 04. Slalom training /Drazsé&Mira/
100. ! bejegyzés ^^

Na igen ez a 100. bejegyzés, végre ez is elérkezett :D
Egy kis kollázst hoztam nektek ennek alkalmából ! :]



Tudom, hogy azt mondtam, hogy már nem hozok új edzésvideót, de ezt most megszegem ;'D
Tegnap voltunk egyik ismerősünknél, és rendesen kidöglesztettük a kutyákat.

Bambuszból bátyus csinált nekünk szlalomot és tudtunk gyakorolni :3
Drazsé úgy figyelt rám, ahogy edzésen szokott és ennek örültem mert otthon nem igazán lehet vele edzeni... 

A szlalomon kívül van még több videó is ami nem az edzésről szólt, hanem még aznapi :D
Láthatjátok majd Mira gyilkolászását is -amit mostanában elég gyakran csinál- és az első ugatását amit videóra vettem (a fűnyíró miatt..) :'D

Miközben Mirával szlalomoztam, Drazsé -irigykedésből- kicseszett velünk ugyanis, mindig befeküdt a szlalomrudak közé vagy csak simán odasétált és ellökte Mirát a szlalomból... xD de aztán egyik videóban látszik mikor Mira visszaadja és a szlalom közepén ellöki és ő viszi tovább... xD

Csináltunk sorozatképeket is (bár ennek rosszabb a minősége, csak 3 megapixel..)














a kis cápa :'D 







szivatásom sorozatképekben :"D





-Ehh, nem bírlak!
-Nem érdekel, adjál virslit!virslit!!!



2013. 07. 04. ~ VIDEO

[ha a videót még nem engedi megnézni, akkor még feltöltés alatt ál!l :D ]
Most már tényleg kevesebb bejegyzéssel jövök majd hónap végéig, de utána majd pótolom :)

Jó hétvégét! :]



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése