2013. július 4., csütörtök

Első úszás ^^

Első úszás ^^


Kicsit füllentek mert nem igazán mondható úszásnak, de nekem már ez is valami :"D

Egy nap úgy döntöttünk, hogy kimegyünk a parkba megfuttatni a kutyákat.
Már a park mellett levő salak pályán jártunk mikor bátyus mondta hogy engedjem el a Drazsét. 

.: a salak, után egy kis domb amitől nem lehet látni az árkot :.


- De nem akarom, mert *közben mégis csak elengedtem* az árokban víz van... - és mire ezt kimondtam már csak egy csobbanást hallottam...

Mert ugye ők sohasem kerülik ki az árkot, hanem azon keresztül közlekednek..

Pár másodperccel utána Mira mit sem sejtve rohan utána és ő is a vízben kötött ki... xD

Persze után próbáltam belecsalni őket, hogy le tudjam videózni, de természetesen eszük ágában sem volt belemenni... xD
DE! én olyan elmes vagyok hogy pár másodpercet sikerült lekapni ^^ :D

enjoy! :D

"first swimming" video


ezt a képet most találtam :D

...így működnek a kutyák...


Még egyszer Kellemes Nyarat Mindenkinek! még szerintem fogok jelentkezni Pátfürdőről, csak kicsit ritkábban és a már megkezdett bejegyzéseknek is tervezem a felrakását, remélem a közeljövőben sikerül :"D

Szép napot! :]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése