2013. június 23., vasárnap

Edzések + videók

Edzések + videók


Tudom hogy mostanában nem vagyok valami aktív, most is csak egy tömörített bejegyzéssel készültem, sajnálom...

Az első haladó edzésünk emlékezetes volt :D

Sajnos videó nincsen mert 1) szakadt az eső 2) apa elfelejtett  :((
De amúgy jó volt és Drazsé sem döglött ki a meleg miatt :) 


Az eső miatt a bicóm ott maradt és Erika haza hozott kutyástul, apa meg hazament egyedül (mert ő kb 3 percre lakik onnan)



Bocsánat a minőségért, eggyel rosszabban (QVGA-ban) lett felvéve :/

Első körben sok volt a verőhibánk (4), de utána sikerült lecsökkenteni 1-re.
Másodjára Danáék után mentünk és a karika fent maradt maxin, de Drazzs így is megugrotta (persze hozzáért, de akkor sem kerülte ki vagy a  keretet ugrotta) 

Aminek örültem még, hogy a szlalom mind a 2x elsőre pattogósan sikerült ^^


Mira első (és egy darabig az utolsó) edzése.

(mivel ugye bicóm "nem volt" gyalog mentem apához és igy tudtam Mirát is hozni, ezért jött ő is edzésre)

Drazzs haladós volt már, ezért ő ki volt kötve, eleinte nyafogott, de aztán lenyugodott és figyelt.

Mirának nagyon új volt a környezet, pályán is nem 1x megállt szaglászni, meg mivel nagyon régen kúszóztunk azt is "elfelejtette", pedig régen sokszor magától is bement :/

A 2. körben már sokkal pörgősebb volt, ott 1x álltunk meg a kúszó miatt, és ügyesen lehetett tovább küldeni is ^^

Coral meg ugye a kúszó mellett feküdt és a 2. videóban a végén az utolsó kúszónál is nagy ívben kikerülte őt :"D

Drazséval nem az volt a legjobb edzésünk, nehéz volt a pálya (nekem legalábbis :D), azt hiszem Veres Zsuzsi pálya volt.

A szlalom sem ment jól, meg nem is jól jártam be, Drazsé ugrotta meg jól még ha nem is úgy akartam ><

Szlalom után az egyenes kúszó előtt is forogtam össze vissza, mint valami hülye és a végén a távol után sem sikerült az olasz..


Drazsé szülinapi edzése, aznap vasárnap töltötte be a 2. mopszévét :')

Egész elfogadható edzés volt, mármint nem bakiztunk annyit, de lehetett volna jobb is.

A szlalomból 1x sikerült menteni, de utána nem szóltam rá a hintán és leszállt róla, de javítottunk.
A végén is elszámítottam magam és az utolsó 2 akadályt javítani kellett...

2. körünket úgy kezdtük, hogy az 3. ugró után lerohant Lilihez (Drazsénak hála kiderült hogy Lili tüzel :D Drazzs mindig kifogja... xD)

Aztán valahogy összeszedtem, de 1x így is kicsit elkolbászolt, csak sikerült visszahívni ezért jutiztam is rá
Szegény kicsit már fáradt, melege volt, ez a pallón meg is látszik :D
A végén már megint nem jól jött ki, de valahogyan sikerült megugrani.


Beletartott egy időbe, mire memorizáltam a pályát, mert összevont edzés volt, mindenkinek ez a pálya volt kirakva csak más számozással én meg természetesen összeelmeskedtem a kék és zöld számokat és kreáltam egy új pályát.. -.- xD

A kerültetés 2 körből 2x rossz lett..

Elsőnek a szlalom utáni ugrókat nagyon hülyén oldottam meg, de amilyen elmes vagyok másodjára csak még rosszabbul sikerült...
A távol utáni kúszó sem sikerült, azzal sokat szenvedtünk (a vidi végén van egy kép ami mindent elárul XD)

2. körben a pálya egy részét kihagytam... az 1. szlalom után totál kimaradt a kúszós-hintás rész
És még szintén a 2. körben Drazzs bennmaradt a kúszóban, volt bent valami, mert előttünk Buksi sem jött ki belőle, hanem ugyanott szaglászott ahol Drazsi is...

Az utolsó 2 ugró is pocsákul lett megoldva, bár már kb. úgy is mind1 volt, mert nagyon elcseszett kört futottunk...

Képek is születtek az edzésekről, de már nincs idő feltölteni, majd később felteszem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése