2012. július 1., vasárnap

2012. 07. 01. Agility edzés

A világ legjobb napja

2012. 07. 01. Agility edzés

Uristen..... *____*
Ez volt életem legjobb napja :D : D :D

Ma voltunk agility edzésen, nagyon jól ment, mondjuk Drazsét nagyon megviselte a meleg mert nem nagyon figyelt rám, csak akkor amikor már csinálni is kellett vmit
(képek, vidik a mai edzésről nincsenek, mert otthon felejtettük a fényképezőt a nagy sietségben)

2012. 06. 24. 


Először bemelegítésképpen kúszóztunk gyorsan néhányat

Eldöntöttük hogy mi nem a beleállítós módon tanítjuk zónázni, hanem running contact-ozunk.
De aztán kiderült , hogy ez nekünk jobb is :)
Aztán úgy gyakoroltuk a palánkot hogy csak feltettük a tetejére és onnan futás a virslis tálhoz ^.^

Szokásos, futás a virslihez és amikor megáll zabálkozni, kézenáll egy kicsit.. XD :D :D ( háth, nem lehet olyan hamar megálni :) )

2012. 06. 24.


Utána ( meglepetésemre :) ) egyből, futásból fel a palánkra :)
Nagyon ügyi volt, 3-4x megcsinálta hibátlanul ( csak én maradtam le.. XD )

Kicsi pihi után mentünk ugrózni egy kicsit :









Megcsináltam mind a 3 fajtát ( csak egy lapra)
(az íveket ne nézzétek, nem lettek a legjobbak)

2-ben volt francia is :S
de egész jó volt






Egy kis pihi ^.^ 









Kár hogy ilyen pici - mert így sokat kell hajolni      :)


















És a végére, hogy miért volt a világ legjobb napja:

Ma  ( gőzöm sincs , hogy miért ) néztem meg az agilitys honlapot, és mit látok????? O__O 




Fent vagyunk a kezdők között!!!! :D :D  :D  :D  :D  :P  :P  :P  ^.^  ^.^ ^.^  >.<   >.<


Tiszta happy vagyok ma, ezért voltam ilyen dilis egész hétvégén.. XD










Víííííí ^.^  ^.^   ^.^   ^.^  ^.^   ^.^  ^.^  ^.^  ^.^   ^.^  ^.^  ^.^  ^.^  ^.^  ^.^  ^.^  ^.^  ^.^  ^.^  ^.^  ^.^  ^.^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése