2012. június 29., péntek

Labdázás Mirával

Labdázás Mirával


2 napja kimentem a Mirával labdázni.
A kis rakéta el is fáradt egy "kicsit"
Az a labdamániája, ha 5 mp-en belül nem dobom el, máris nyüszög meg nyavalyog. *__*  :)
Még el sem dobom, de már 10 m-re van tőlem és fülel, hogy hova esik a labda.  :D
Néha felugratom hogy kapja el a labdát, mert csak úgy jön közel hozzám, aztán spuri a labda után... :P
Csináltam néhány képet, csak elfelejtettem a telómon átállítani a beállításokat és így homik lettek... :(











Ez lett a legjobb kép :P



És a végére:
Mikor bementünk Drazsé nagyon örült nekem, én meg leültem a földre játszani a telómmal.... 
Drazsé felugrik rám ( csak puszit akart adni, ami ritka :) ) én meg: - " Naaaaaa!!!! Leesik az unikornisom... XD "
Szegényke... :S
Háth gratula nekem... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése