2012. július 19., csütörtök

Nyaralás 2012. 2. rész

2012. Nyaralás

2.rész

Jön a mamámnál töltött idő többi részének beszámolója :D
Most már sok képpel megtoldva.
(Eddig felírtam, hogy hol voltunk, mit csináltunk, de ez az utóbbi 1 hétben most lemaradt, ugyhogy lehet hogy valamit rossz dátumhoz írok, a memóriám...háth az, arra inkább nem is gondolok... XD )

- 12. Csütötök: Délután felmentem a Kittiékhez.
                         Twistereztünk, játszottunk, Sáráztunk.
                         Majd este hazakísértek, és út közben megálltunk a játszón, én meg fotóztam sokat. :))
                         Aztán még a ház előtt is játszottunk egy kicsit. :) Sára kifeküdt az úton :D :D ( este 8 
                         volt, nem jöttek autók)
















Volt egy mopszi az egyik utcában ( homályos, mert nem birt megmaradni)








 Sára megmondja mit kell csinálni :)))







- 14. Szombat: Délután 1 óra körül lementünk  Balatonfűzfőre fürödni Mamával, Ádival és Kittivel.
                         
                         Odafelé a buszon volt egy bácsi aki a szovjetekről, 1979-ről beszélt. Meghogy
                         látta a szomszéd is mikor bejöttek a katonai autók, nagyon sok gyerek halt meg...
                         Meg mielőtt leszállt mondott még vkinek vmit, hogy : - Örülök, hogy te még élsz!
                         Nem nagyon tudom, hogy ez mi volt, de mind1.
                         
                         Amúgy nagyon jól éreztük magunkat, gyűjtöttünk néhány kisebb kagylót és  
                         csigaházat is. :)
                         

                         Ettünk négercsók fagyit :P Jégkását :P
                         Később már kicsit rosszabb idő lett, és fújt a szél-lettek nagy hullámok, amiken   
                         előszeretettel ugráltunk :D
                         Később már másodfokú riasztást adtak ki, ugyhogy már nem sokat mentünk vissza a  
                         vízbe, inkább már mentünk haza. (mert már csöpögött az eső is)







- 15. Vasárnap: Nézegettem a TV újságot, és találtam az M1-en egy műsort: Molly és mopsz :))
                         Megnéztem, nagyon jó volt, okos mopsz a mopsz. (<--így hívták) :D
               
                         Anya volt Drazséval edzésen ( köszönöm anya (L) ), anya azt mondta hogy fura volt   
                         de JÓ ! :))))





            Molly és Mopsz :))) -->











- 16. Hétfő: Apa is délelőtt megérkezett Pétre. :)

- 17. Kedd: Délelőtt apával átmentünk a Dédihez, délután megsétáltattuk Rexet, papa kutyáját.





- 18. Szerda: Reggel korán ment a busz Dunaújvárosba, szintén Mamával, Kittivel és Ádival     
                      mentünk, Ibolyával. Az út egy kicsit hosszú volt, de nem vészes. :)
                      Sokat fürödtönk, úsztunk, már Kitti és Ádi is egyre ügyesebben úsznak ( még víz alatt 
                      is :D )
                     
                     Ebédre én rántott húst ettem, már amennyit ettem.. 
                     2 db akkora húst kaptam, hogy nem láttam a rizibizit... XD
                     Kb. egy nyitott tenyérnyi volt 1 db... :P
                    
- 19. Csütörtök: Ma délelőtt levittük megint a Rexit sétálni :))


 Logo szavazás

A közvélemény kutatás résznél lehet szavazni a számokra!!!

                                  1.                                         2.




















                                 3.                                                                                         4.

4 megjegyzés:

  1. négercsók fagyi??? :O az milyen? :D

    mivel rószaszín mániás vagyok, ezért 1. v 2.

    de a kék a 2. kedvenc színem, ezért nehéz döntés... ;)

    VálaszTörlés
  2. Semmi különös nem volt benne, szokásos csavart fagyi.Én sem értettem miért négercsók, de mind1. :D

    Amugy én is pont így vagyok :) Rózsaszín és kék a 2 kedvenc színem. :))

    VálaszTörlés