2012. július 12., csütörtök

Nyaralás 2012.

2012. Nyaralás

1.rész


Elutaztam a mamámhoz Pétfürdőre nyaralni egy kicsit :))
Most csak egy rövid beszámolót írok.

2012. Július:

- 08.Vasárnap: Gyros ebédre <3 majd délután utazás Várpalotára,Pétfürdőre

- 09. Hétfő: Reggel elmentünk a Dédihez meglátogatni, Borsóleves ebédre <3 ,
                   délután átjöttek az uncsitestvéreim ( Sára, Kitti, Ádi ), Sára elkezdett
                   egyesével ropit osztogatni, de mivel engem még nem ismert ( mert 
                   1 éve még mászkált a földön :) ) mindenkinek osztott ropit csak
                   nekem nem, és látta, hogy a Kitti ad nekem ezért egymás után 
                   vagy 6-7 ropit hozott megállás nélkül :
                   Aztán elfogyott a ropi... :((( De jön Sára és megoldja, elkezdi 
                   visszaszedni, olyan aranyos volt, a kis mosolygós :D <3 <3 :D
                   Utána papától kaptunk pénzt, és elmentünk 3-an fagyizni, mindenki
                   krémkönnyűt vett ; Ádi - csokis,Kitti - epres, és én is egy epreset :)
                   És NYERTEM :)))  Yeeeeeee... :D :D

- 10. Kedd: Nem volt villany a környéken, mert vmit újítanak és ezért kikapcsolták
                   (8-16 óráig).
                   Én az ész: - Nem baj, feltöltöm a telefont és játszok vmit! XD XD
                   Ilyet is csak én tudok.. :
                   Aztán ebédre megint borsóleves <3 ( sosem elég :)) és nutellás 
                   palacsinta - Yummi :P :P :
                   Este most megnéztük az : Ezek megőrülteket! XD
                   Kérdés Kozsónak: Melyik töknek nincs indája?
                   Kozsó: Hát a sütőtöknek.
                   Majka: -De annak van.
                   Kozsó: De ha betesszük a sütőbe akkor már nincs.. :D
                   Majka: A helyes válasz: a csütörtöknek.... (- uristen..XDXD)

- 11. Szerda: Tamási fürdő:  http://tamasifurdo.com/hu/kepgaleria.html
                     Nagyon jó volt, szépre megcsinálták a fürdőt. :P
                     Annyit ettem... fhu.. :D - gyümis párnácskák
                                                         - lángos
                                                         - isteni gyümileves ( volt benne szőlő is :) )
                                                         - rántott hús krumplival
                                                         - tiramisu
                                                         - hot-dog
                     De minden olyan jól esett :P :P 
                     Még odafelé: a hátunk mögött egy kisfiú ( és az anyukája) ült:
                     Anya: Nézd mennyi apartman!
                     Kisfiú: Kik azok az apartmanok?  :D
Majd még jön a többi beszámoló is :)

A végére csak egy képet, és egy videót szántam :)


A videó :
http://www.youtube.com/watch?v=AXk8jY2gDyE&feature=g-upl

  

5 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. újra:
    húúú de pörög Mira *-*
    vele nem jársz edzésekre? :P :)

    VálaszTörlés
  3. Nem, még sajnos nem :( pedig megérné, mert nagyon ügyi lenne :D Szerencsére labdáért mindent megcsinál. ;)

    VálaszTörlés
  4. Ha kettővel mennék, dupla annyi lenne az edzésdíj.Nem? :-/

    VálaszTörlés