2013. augusztus 3., szombat

Mira running contact I.

Mira

Running Contact Training 


Nem tudom mennyire jó ötlet, hogy zónázásból átszoktatom runningra, de megpróbáljuk..

A hinta egyik végét rátettem a hinta lábára (aztán később hogy ne mozogjon annyira kitámasztottuk egy ugrólábbal) és kezdődhetett is az edzés :)

Meglepően ügyes volt, hamar rájött hogy már nem kell zónáznia :]
A videón nem annyira látszik hogy hol a zóna, de később raktam oda egy lécet és így jobban észrevehető

Néhányszor túlugrotta, de a legtöbbször ügyesen belelépett még ha csak egy hajszálon múlt is :D
Majd még megyünk ki gyakorolni és remélhetőleg ügyesebbek leszünk :)



Gondolom észrevettétek hogy raktam be zenét, őszintén szólva nem tudom meddig marad ott mert sokszor én is utálom ha valaki blog alá tesz be zenét,(mivel én állandóan zenét hallgatok és bezavar..) de gondoltam kipróbálom.. :"D 
aztán lehet hogy pár napig kihúzza és szedem lefelé.. amilyen türelmes vagyok.. ;"D

a másik: a tábor...
rendesen felhúztam magam rajta..(és akkor még Petra mennyire)- ilyen barmokat... remélem még meg lehet tartani :(

asszem nincs több hozzáfűznivalóm... -.-

ja és ha vki még nem látta a tegnapi napi mopszit -> [Klikk]






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése