2013. augusztus 7., szerda

A majdnem Drazsé

A majdnem Drazsé


Szeretném nektek megmutatni, hogy melyik mopsz volt az amelyiket majdnem megvettem. 

Drazsé tenyésztője 25-ért adta,(a kant) de csak 1 oltással. (és mint végül kiderült egy fürdés bőven ráfért egy karomvágással egyetemben...)
Ez a kecskeméti tenyésztő 27-ért adta volna (a kant) viszont 2 oltással.

Drazséról nem volt kép (vagy azt hiszem csak egy kis felbontású amin van vagy 4-5 kölyök egy ládában) - magyarul gőzöm sincs hogy hogyan nézett ki...

Aztán megnéztem a kecsói tenyésztő képeit, de hát majd úgy is meglátjátok, hogy milyen volt a "majdnem Drazsé"... o.O :"D

Végül nagy részben segített a "majdnem Drazsé" kinézete és ára is :"D

Először mikor beszéltünk a kocséri tenyésztővel (Drazsééval) és házhoz hozta megmutatni, akkor döntöttem el hogy tőle veszem. 
Igaz, hogy szegény ahogy behoztuk a házba, vittük is fürdetni, meg levágni a karmát, mert be volt nőve neki..

Nem akarok reklámozni ( na jó talán mégis ), de jófogás.hu  :"D xD


hurkás.. o.o

tiszta kocka feje van o.o

és fekete a farka? o.o

jó voltam power point készítésből na.. >< :"D


Ezt az "izét" (mert hát ugye egy remekmű lett XD) 2011. ‎augusztus ‎2., ‏‎11:18:43 -kor csináltam :"D XD

De mivel jól döntöttem, ezért ilyen cuki volt a Drazsé ^^ :D

olyan cuki volt; behoztuk letettük ide a szőnyegre és csak ült és bámult aztán elment megszaglászni a közelben lévő cipőket és visszajött a törzshelyére (a szőnyegre) és megint csak bámult :) meg volt illetődve a drága :))


aztán jött a "kínzás" :D :)

fürdés után megtöröltük (bár a feje még kicsit vizes volt) és bevittem a helyér és néhány perc mulva már szunyált is ^^ :))

játékban nem volt hiány :'D

*.*

gonosz maci megrúgta :)

aztán szintén szunya :))


Az én "pici" mopszim akit nagyon szeretek ^^ <3 bár most is ide szellentett... :(  és ahányszor idefekszik a lábamhoz, a hátsója mindig a monitor kábelén van szóval ahányszor kényelembe helyezi magát, nekem annyiszor elmegy a kép... ._. 

Ennyi lett volna mára :)

További szellentős mopszi mentes kellemes nyarat! :D :)

ui: elméletileg holnap kezdődött volna a tábor (MAT), de sajnos elmaradt.. :'( de majd jövőre már tényleg összehozzuk! :)


4 megjegyzés:

  1. Timi hallod meg ne fulladj drága drazsé miatt :D

    VálaszTörlés
  2. "bár most is ide szellentett... :("
    vaz Timi, nem is te lennél XD :"D XD

    hüp M.A.T... :"( :"( ...

    VálaszTörlés
  3. hát ha 1x igaz! :"D XD
    cuki meg minden de vannak "hátrányai" :"D

    majd jövőre ;P

    VálaszTörlés