2013. február 13., szerda

Mirality ~1

Mirality ~1

Gondoltam adok már valami életjelet rólunk, mert tény és való, hogy mostanában nem nagyon jelentkezek.. :/
Edzésekre sem járunk az idő miatt és nem nagyon tudok miről írni.

Mondtam, hogy Pucival (új név.. xd) voltunk kint edzeni, de a rosszabb futamok lettek felvéve.
Viszont nem akarlak váratni titeket és felraktam a félkész videot ;D

Amint jobb idő lesz, és nem lesz sár/hó lefutjuk megint :)


Szerintem minden nagyon jól ment, a zóna szép volt (bár a simi fölösleges mert elhúzza a fejét :D)

A pályát direkt úgy csináltam, hogy a szlalomot mind a 2 oldalról meg kell csinálni, mert csak az egyikről megy ://

Hinta után a 10. akadálynál nagyon ívre akartam rakni és ezért soha nem értem el a szlalomhoz -> mindig rontás volt a vége..

Utána nem toltam ki, hanem mentem a szlalomhoz -> mindig szépen sikerült :') ( csak nem lett levideózva :D )
Enjoy ;)

Most miközben írtam ezt a bejegyzést, Drazs itt nyafogott mellettem (mert fel akart ugrani az ölembe)
-Jajj Drazs most nem jössz fel!! :(
*bociszemek*
-Hiába nézel így! ;D
*extra nagy bociszemek*
-Najó! :D
*kitártam a kezeimet és mopszi már az ölemben is volt...*

Szóval ennyit erről :D 

(Jah és Puci most kezdett el tüzelni.......)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése