2013. február 23., szombat

Katharinának

Katharinának

Na megint itt vagyok (1 hét után..) :D
Túl vagyok a szóbeliken (szerencsére) :P és most síszünet van szóval gyakrabban hozok majd 
bejegyzést  ;)

Nem kertelek sokat, Anita kitalálta, hogy csinálhatnánk Alexának egy "gyógyúlj meg" vidit. :')
1 hetet ügyeskedtünk rajta (mert ugye a jó munkához idő kell :D) de a végeredmény számít. :)

Nagyon reméljük, hogy tetszeni fog, mert nem lett egy remekmű, de szívből jön :'')

Többet nem is ''mondok" ("befogtam" ><) a videó mindent elmond ;))


És még egyszer GYÓGYULJ MEG MIHAMARABB ;')

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm,nagyon jó lett :)♥♥♥
    Vagy hatszor vissza néztem,örülök,hogy gondoltatok rám :))♥♥

    Március 10-én már megyünk!! :))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szívesen! ♥♥ :')
    Remélem akkorra már mi is kijutunk (Mirával együtt) ;')

    VálaszTörlés