2013. január 20., vasárnap

Kis újítás :)

Kis újítás :)


Kicsit végignéztem a blogot és láttam, hogy az alján csak Drazs van kint ezért Rucit is kiraktam. =)

Igaz 20 percet szenvedtem vele.... pontosabban csak hozam a formám >.<
Először nem tudtam, hogy hogyan raktam ki... utána meg hogy melyik modullal...

Szerkesztésnél megörültem, mert pont volt vmi jack russelre hasonlító kutya ami LABÁZIK! 
Szval Mira és a labdamániája kipipálva :P


Sajnos nem a pontos dátumtól számolja, mert Drazsról csak azt tudjuk hogy kb. tizedike előtt, Ruciról meg csak hogy áprilisban született... :S  (mind2-t kilencedikétől számolja)



Szombaton délelőtt megírtam a felvételi a Gáspárban...xD (mondjuk 2-3 ember kivételével az egész osztály ott írta.. :D )
Névsor szerint osztottak be és szerencsére 3 osztálytársammal voltam egy teremben :P

A magyar jó lesz :) de a matek annál rosszabb... (de mindenki azt mondta hogy szörnyű lett neki és ez megnyugtat :""D)

Mára ennyi volt, jó éjt! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése