2013. január 6., vasárnap

2013.01.06. agility edzés

2013. január 06. 

Agility edzés


Tegnap délután elmentem apuhoz, hogy ma reggel ne a Hunyadiból kelljen a Műkertbe biciklizni.
(Tőlünk 4,6 km aputól meg csak 1,4 km  :P :'D )

3/4-re (8) mentünk, mert nem volt Hella és a kezdő is 2 csoportra volt osztva, mi voltunk az elsőben.

Kipakoltunk, bejártunk(-már sejtettem, hogy hol fogom elcseszni xD)

Drazsi virslire természetesen bepörgött :P *-*

Mikor mentünk, hogy kezdjünk, Alexáék szóltak, hogy Lilivel van valami. :S
Csak azt láttam, hogy bekötik Lili lábát és utána elmentek :(
Utólag mondta Anita, hogy megvágta szegény és nagyon vérzett neki. :'( 
Jobbulást Lilinek! 

Erika pályája


A 7.,8. és 9. ugrónál nem volt szép (először), de utána külön megcsináltuk és szépen ment :)
Még a 12.,13. ugró nem ment, de hátsókereszttel sikerült az is :P

És mint mondtam, el is rontottam ott ahol gondoltam (~tapstaps~)
Van az a rész, ahol menni kell egy kis kört, újra kúszó és palló- azt hittem hogy a kört  kihagyom és megyek pallóra, de én olyan "pro" vagyok, (Kata xD) hogy 2 kört akartam menni, mondván még nem mentem... >.<"
De Drazzs ügyes volt, gazdi volt a hülye :') (Mert sosem a kutya a hibás, hanem a gazdája!! :P)

Volt egy nagy faág, ami ugrónak tökéletes volt >.< Azzal is elszórakoztunk/tam...

A nyuszi tanítása is folyamatban van, mondjuk nem tudom mit várok egy mopsztól?! :D

Szokás szerint maradt ki egy kis virsli, amit eltrükközgettem ;) 

Ez annyir aranyooos *o* *-*



Azt hittem Petráék nem jönnek és elindultunk haza, mikor jöttünk ki a kapun akkor jöttek meg
Utána jöttem rá, hogy haladósok és ezért jöttek később..  -.-" én az ész!...
De legalább 2 másodpercre láttam őket ^.^ (nézzük a pozitív oldalát :D)

Edzésvidi mindenestől ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése