2012. november 20., kedd

nov.18. agility edzés

November 18.

Agility edzés


Bocsánat, hogy mostanában ritkán jelentkezem és napi mopszot sem hoztam :(

Vasárnap apával mentem edzésre.
Hella futós pályát rakott ki :PPP  de egész jól ment :)
A kúszóbaküldésnél még egy kicsit beljebb kellett volna lépnem :/

Hella pályája


Erika pályája kúszós volt (szerencsére nem nekem :D)
Ez is szerintem jól ment, azt hiszem a 9. ugrónál volt verőhiba.
És az utolsó 3 ugrónál Drazsé mindig a szélét ugrotta meg, ezért vert is :S

Erika pályája

Candy :)







Nehogy ide nézz..

Nehogy!!

Kómás fej jó lesz??

És oldalról?

Elég lesz!

Nesze, odanéztem! Nemjó?

KÖSZÖNÖM!!! :"""D







WOW *.*






                                     


MEGLEPII :) (nem lett jó a minősége :/ )


Ja és egy régi kedvenc dalomnak megtaláltam a paródiáját KUTYÁKKAl :D van benne mopsz is :D
Szerintem először hallgassatok bele az eredetibe ;D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése