2012. november 6., kedd

2012. november 4. Agility edzés

2012. november 4.

Agility edzés

Vasárnap kijutottunk edzésre és  ~dobpergés~  elsőnek értünk ki :P ( igaz,hogy kb. 15 mp-re rá már jöttek többen is, de az nem érdekes :D)
Hellához mentünk először és bejártuk a pályát.
Anna megkért, hogy fotózzak a gépével :) Sikerült egész jó képeket csinálni  :)

Anita és Alexa frizbiztek Mollyval és meg próbáltam lefotózni, közben Alexa majdnem leszedte a fejem :"D

Erikánál már nem volt időnk menni, mert még szlalomoztak, ezért egy kicsit a kúszóba küldést gyakoroltam Drazsival :)

Maradtam haladó edzésen is, mert szerettem volna fotózni :P

Fhuu..nagyon brutálok a malik  :""D

Most Petráék is voltak edzésen ^.^ úgyhogy felvettem neki videóra, utána meg mentem haza, mert Drazsi nem nagyon bírt nélkülem :D

Hella pályája :)


Buksi :)




Lili :)




Molly :)



Ez érdekes :O :D




Best ^.^


Barrique :)






még egy Lili :D

Mogyi :)


Ez már midi :O :D


Murphy :)


Képek Petrától (KÖSZÖNÖM :P)




 -Áhh! Ott vár a virslivel! :P :"D


"turbó mopszi" :P

( Félreérthető volt a szavazás :/ a pályaterveket új oldalra, nem úgy értettem, hogy külön blogra, rakom, hanem az agility;drazsé;mira mellé egy külön oldalra feltölteni az eddigi pályatervekről a képeket. Így ki szerint tegyem/ne tegyem fel?)

1 megjegyzés:

  1. Köszi a képeket nagyon jók lettek *-*
    Ja így már értem :'D Tedd fel akkor külön oldalra :)

    VálaszTörlés