2013. május 7., kedd

Trip in Budapest /part 1/

Budapesti kirándulás

1. rész

Fú, hát van mit mesélni, nem tudom mivel kezdjem :D

Telekocsival mentem, végül a 4. kocsi volt az ami, olvasott emailt, vagy nem volt szabin...

Úgy volt, hogy a manusnak fél 7 re kellett volna az vonatállomás előtt lennie, de természetesen nem jött..
Bátyus rendezte az utat és ő hívott olyan fél körül, hogy a drága manus úgy emlékezett, hogy fél 8 ra kell jönnie és csak most indultak...

Addig átmentünk a szemközti parkba, meg közben Petrával végig beszélgettem facebookon :D (kitárgyaltuk a manust.. ><)

18:50-kor felhív hogy 15-20 perc múlva itt van

Volt a közelben egy játszótér ilyen kúszó izével meg valami mászókával én meg az okos agilitys fejemmel mondom "legalább tudok kúszózni meg zónázni :D ", de túl nyuszi voltam, nem akartam hogy nézzenek xD

Végül abból a 15-20 percből igencsak fél óra lett... kb félkor végre elindultunk, igaz hogy már Pesten kellett volna lennem, de mind1..

(telós képek)


Útközben meg még mondják, hogy Kerekegyházára be kell ugrani valami csomaggal, + fél órás kitérő, szuper.. 

Szegény Mira össze lett rázva rendesen, mert nem vmi fényesek az utak arrafelé... 

Összességében jó fejek voltak meg kedvesek, de egy kicsit betojtam mikor a csaj (a manus felesége) bezárta az ajtót és rámmosolygott... "tejóisten, el akarnak rabolni??" 

Csomagot leadtuk, tovább zötykölődtünk, aztán meg tönkrement a GPS... hát jóvan'..

Elfelejtettem mondani, de Mira nagyon hűséges volt (de tényleg..) kb. 30 perc után átpártolt a csaj ölébe..
"Szép vagy te is mondhatom..." -.-  xD

 Végül olyan negyed 10 tájékán megérkeztünk, de még előtte Mirának ajándékozhatnékja volt ><

Fél perccel (fél!!) a megérkezés előtt, Mira kitaccsol.. mondjuk nem csodálom amilyen jól összerázták szegényt.. pedig még vacsorát sem kapott

Eredetileg 1100 ft lett volna az út de kaptak ezret + egy kis borravaló Mira részéről xD 


A többi képet és beszámolót is hamarosan hozom, csak nem szeretném rátok zúdítani több mint 200 képet :"D és inkább külön, de részletesen hozom :) (és időrendben ><)

3 megjegyzés:

  1. Istenem :'D
    hogy te még utazni se tudsz átlagosan...
    tök jó olvasni, hogy nálatok is spontán meg tudnak bonyolódni a dolgok és egy kis dologból is "hatalmas kalad lesz" :')

    VálaszTörlés
  2. hát nem olyan könnyű ám átlagosan utazni :D
    legalább nem uncsi az élet :"D

    VálaszTörlés
  3. ja, tökre nehéz :'D
    (de azért nem volt akkora baj, hogy én meg éppenséggel bevoltam lépve és veled dumáltam :P )

    VálaszTörlés