2013. április 12., péntek

15.March Fotography

Márc. 15. ~ Fotózás

Most jutott eszembe, mert nekem meg tegnap volt a tablófotózás és hát jajj :/
Kb. mindenki azt mondja, hogy szörnyű :"D   De azért néhány elfogadható lett xD

Kaptok egy kis fotóáradatot, ha már beígértem :D

Az első 2 képen látszik, hogy -nyílvánvalóan- nem tűztem bele a bőrébe a kokárdát...
Szegények nem vágnak valami értelmes pofát, mert miközben aludtak, akkor támadt az ötlet és jó gazdihoz híven felébresztettem őket..

Aztán "fotózás" közben meg Drazzs bealudt, ezért van alvós is ><

Lett aranyos is, meg felesleges is :D

Ha valaki még nem látta a tegnapi napi mopszit, mert este tettem fel :) --> 13/04/11~Napi Mopsz

ui.: Petra, még mindig nem műkszik a lámpám.. [xD]

























Alexa Sok Sikert a versenyhez!! ;')

2 megjegyzés:

  1. Egy hónappal később? :D segáz
    U.I.:Am nem arról volt szó, hogy műxik az a lámpaaa???

    VálaszTörlés
  2. :D nem, még mindig nem működik xD

    VálaszTörlés