2013. március 12., kedd

Slalom&trick

Slalom&Trick

Néhány nappal ezelőtt kiraktam a Pucinak a 12-es szlalomot és párszor leteszteltük.
Egyenlőre csak ez van felvéve, de majd később hozok többet, jobbat.

Kis ügyeske már másodjára megcsinálta végig jól. ^^
(Elsőre azért nem, mert rossz helyen ment be..)

Azóta is szinte minden nap gyakorlunk egy keveset.

Nem akartam egy új videót csinálni Drazs trükkjének, ezért az is ezen van, így is mindössze 1 perces...
Ő kb 2 hete tanulta meg (ezt is onnan tudom, hogy visszanéztem mikor írtam ki a csoporta fb-n :"D)

Már nagyon ügyesen tudja, szépen belejött ^^

A minőségért bocsi, telósak :S
Drazsisat meg este vettem fel (én ész..-.-)
és vakuval csináltam, ezért Drazs elég ilyesztő :/ :D


Voltunk mamánál, és gondoltam felveszem az új kis tüneményt ;)
kb 4 hónapos mix
(az elején 2x a "jippiájó"-ra megy körbe :DD)
természetesen megfordult a fejemben, hogy agilityzek vele, mert nagyon kis virgonc, de nem az enyém lesz.. :/ :)

1 megjegyzés: