2012. augusztus 27., hétfő

Sokminden :))

Sokminden :))


Már 2 hete nem írtam bejegyzést, úgyhogy most nekifogtam. :)

Tesóm csinált nekem + 2 új ugrót és az előző 2-t is kicsit felújította :P
És a lécek is vastagabbak, le lettek festve fehérre, hogy a kutyik jobban lássák. :)

Szval már 4 db ugróm van :P















+ tesómmal csináltunk egy 'hiperszuperfantasztikus' hintát :P :P :P ( Köszönöm :) )
- 280 cm hosszú
- 50 cm a zóna
- és 58 cm magas 
a teteje levehető, így van egy ,kishintám' is ;)
az pont 15 cm magas












és Petra megcsinálta a logónkat *__* ^.^
és ez is 'hiperszuperfantasztikus' lett, köszönöm :))


Itt a videó a mai edzésről :)

vannak benne bakik :S

(pl.sztem az elején mikor Drazsi visszajött a klikkerre-jutalmazni kellet volna és előlről, nem pedig onnan folytatni, hisz kirohant a a pályáról...
vagy nem mindig raktam jó ívre őket..)




Elindult Petra grafikás oldala itt facebook-on, lehet követni, likeolni, osztani!!! :)

http://www.facebook.com/SzPetraGrafikak


Azt hiszem csak ennyit akartam, remélem nem hagytam ki semmit! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése